کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را به دقت مطالعه فرمایید. ورود کاربران به وب‏‌سایت طرح شایان،سفارش و استفاده از خدمات ارائه شده به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات این مجموعه است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین مجموعه طرح شایان از سوی کاربر است. لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

لوگو طرح شایانقوانین عمومی طرح شایان

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های ‏ طرح شایان ‏ منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر می‌باشد. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های ‏ طرح شایان ‏ در آینده تغییراتی ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی خواهد شد و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمرتان از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر:
مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که پس از ثبت اطلاعات کاربری خود در فرم ثبت نام و دریافت نام کاربری و کلمه عبور از طرح شایان، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات چاپ طرح شایان اقدام نماید.

 

محتوای ارسالی:
طرح شایان هیچگونه مسئولیتی در قابل محتوای ارسالی توسط کاربران ندارد. ارسال طرح توسط کاربر به سایت بدین معنا تلقی می شود که کاربر مجوز استفاده، نگهداری و چاپ آن طرح را دارد و با این کار حقوق مالکیت معنوی شخص دیگر و یا قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران را نقض نخواهد كرد. مسئولیت نقض حقوق معنوی و یا قوانین کشور بر عهده ارسال کننده طرح است.
لطفا از ارسال عکس ها و یا متن های مستهجن یا با محتوای سیاسی که ناقض قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد خودداری کنید. کاربرانی که این بند را مراعات نکنند پس از هشدار های لازم دسترسی آنها به سایت قطع خواهد شد و مراتب به پلیس فتا گزارش داده خواهد شد .

 

ثبت، پردازش و ارسال سفارش:
کاربر از طریق این سایت قادر خواهد بود در هر ساعت از شبانه روز نسبت به ثبت سفارش اقدام نماید و زمان تحویل پس از دریافت طرح از طریق واتساپ اعلام خواهد شد. روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند.
در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد. در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت طرح شایان ، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای مجموعه طرح شایان محفوظ است. وجوه دریافتی در اسرع وقت به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت داشته می شود. مشتری با ورود به سایت طرح شایان می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته.
کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با دقت فراوان و اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر طبق همان دستور العمل چاپ خواهد شد.

ارائه فایل طراحی مربوط به سفارش به چاپخانه، بر عهده سفارش دهنده می باشد.

سفارش دهنده ملزم به رعایت موارد کیفی و فنی برای بهینه سازی و بهبود کیفیت چاپ بر اساس نکات ارائه شده در دستور العمل طراحی تنظیم شده توسط چاپخانه و سایر استانداردهای چاپ می باشد. بدیهی است چاپخانه به هنگام اخذ سفارش هیچ گونه ممیزی و بازرسی نسبت به نحوه طراحی طرح ارائه شده نخواهد داشت. لذا در صورت بروز هرنوع عدم کیفیت ناشی از عدم رعایت استانداردهای مذکور در طراحی، چاپخانه هیچ گونه مسئولیتی را نخواهد پذیرفت.
با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان تغییر مشخصات سفارش از جمله تغیر جنس و نوع خدمات وجود ندارد. بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش، نسبت به این مساله دقت لازم را داشته باشند .

نحوه تحویل سفارش:

 نظر به حساسیّت ویژه کالاهای چاپی و طبق قاعده معمول، کالای آماده تحویل صرفاً به شخص سفارش دهنده و یا نماینده وی، به صورت حضوری و در محل چاپخانه تحویل داده خواهد شد.

در صورت درخواست سفارش دهنده با توجه به بُعد مسافت، مبنی بر ارسال کالای آماده تحویل به وسیله پیک موتوری، تاکسی کرایه، وانت بار و یا از طریق پایانه های مسافربری یا باربری، این چاپخانه فقط با در نظر گرفتن شرایط زیر نسبت به بسته بندی و ارسال کالا اقدام خواهد نمود:

طرح شایان بار ارسالی را بر اساس مشخصات و نشانی ثبت شده در بانک اطلاعات خود، که قبلاً توسط سفارش دهنده اعلام شده، برای سفارش دهنده ارسال خواهد نمود.

طرح شایان می تواند به منظور ارائه خدمات منظم تر و قابل پیگیری، همچنین گستره توزیع وسیع تر برای شهرهای ایران، به حداقل رساندن اشتباهات پیش بینی شده و نشده، و کاهش بهای کرایه حمل به نفع سفارش دهنده، برای سفارش دهندگان سایر شهرستان ها، یک شخص حقیقی و یا حقوقی حمل کننده را انتخاب و با وی قرارداد حمل تنظیم نماید.

طرح شایان ، تنها کالا را پس از بسته بندی به نیابت و وکالت از جانب سفارش دهنده، به شخص حقیقی یا حقوقی حمل کننده تحویل داده و در قبال آن فقط برگ بارنامه اخذ خواهد نمود. لذا در صورت بروز هر گونه حادثه احتمالی در طول مسیر از چاپخانه تا سفارش دهنده از قبیل خیس شدن، ناپدید شدن جزئی یا کلی، و یا کسری بخشی از کالا، تمام مسئولیت آن برعهده سفارش دهنده می باشد و طرح شایان در این رابطه هیچ گونه مسئولیتی بر عهده نخواهد گرفت.

تبصره:در صورت بروز احتمالی موارد فوق الذکر سفارش دهنده ملزم به پرداخت کامل مبلغ سفارش به طرح شایان بوده و می تواند شخصاً با اخذ بار نامه یا قبض حمل مربوطه از طرح شایان، برای احقاق حقوق حقّه خود علیه شخص حمل کننده در مراجع ذیصلاح اقامه دعوی نماید.

تبصره طرح شایان بارنامه ها یا قبوض ارسال محموله را حداکثر تا یک هفته پس از ارسال، نزد خود نگاه خواهد داشت، تا در صورت لزوم به سفارش دهنده تحویل گردد. بدیهی است پس از گذشت این مدت طرح شایان تعهدی در قبال تحویل بارنامه یا قبض حمل به سفارش دهنده نخواهد داشت.

 

تبصره: هزینه بسته بندی و حمل بارهای با حجم بیش از حد معمول بر عهده سفارش دهنده است.

 

تبصره: هزینه حمل شهری از چاپخانه تا باربری برعهده طرح شایان بوده و از باربری تا محل مشتری نیز بر عهده سفارش دهنده خواهد بود.

 

تبصره:سایر هزینه های مربوط به انبارداری مبدأ، حمل از مبدأ تا مقصد و انبارداری شهر مقصد بر عهده سفارش دهنده می باشد.