تراکت تبلیغاتی, چاپ

آیا تراکت های تبلیغاتی هنوز هم تاثیرگذار هستند؟

تراکت-های-تبلیغاتی-هنوز-تاثیرگذارند

برای دهه ها ، از تراکت تبلیغاتی ، با موفقیت بسیار زیاد ، برای کمک به تجارت در تبلیغ محصولات و خدمات خود استفاده شده است. اما آیا آگهی های تبلیغاتی هنوز در عصر دیجیتال موثر هستند؟

آمارهای رسمی DMA حاکی از این است که تقریباً 50٪ افراد نامه های الکترونیکی را می خوانند و بیش از 60٪ قطره های درب را می خوانند.

بیایید بیشتر بدانیم که چه چیزی آنها را به ابزاری بی ارزش برای بازاریابی تبدیل کرده است.

تراکت تبلیغاتی چیست؟

آگهی تبلیغاتی کاغذی است که اغلب به صورت عمده برای توزیع در مقیاس وسیع در مکان های عمومی ، از طریق پست یا مستقیماً به آن چاپ می شود.

تاریخچه آگهی ها و جزوه ها

قبل از اختراع چاپ ، بازرگانان ثروتمند در ایتالیا در دوره رنسانس اطلاعات مهمی را به خبرنامه های کاغذی دست نویس می دادند. این موارد با جزئیات آخرین اخبار در مورد جنگ ها و اقتصاد ، منتقل می شدند.

به محض اختراع چاپ ، مبارزان شروع به استفاده از مواد چاپی برای برقراری ارتباط کردند.

در اوایل دهه 1900 ، هنگامی که فعالان برای رای دادن به زنان مبارزه می کردند ، از آگهی ها و اعلامیه ها نیز در نبرد برای حق رای زنان استفاده می شد. بهبود فناوری چاپ و توزیع آگهی های تبلیغاتی را آسان کرد.

این پیشرفت در اواسط قرن بیستم ادامه یافت از تبلیغات زمان جنگ و اطلاعات مربوط به خدمات عمومی گرفته تا انواع مختلف موسیقی پانک در سال 1970

اندی سیمونز ، متصدی مجموعه های مدرن بریتانیا در کتابخانه بریتانیا ، گفت: “طی دهه 1970 ، فتوکپی روی سن آمد و استفاده از مواد چاپی را برای کسانی که حرفی برای گفتن داشتند آسان کرد.”

آیا هنوز تراکت های تبلیغاتی کار می کنند؟

به زبان ساده ، بله. طبق آمار DMA ، بروشورها هنوز هم یک روش بازاریابی موثر در هر دو روش توزیع پست الکترونیکی و درب ورودی هستند. در اینجا اعداد بزرگی وجود دارد که پشتیبان آن هستند.

آگهی های ارسالی

  • 57٪ از مردم هنگام ورود یک آگهی تبلیغاتی آدرس دهی شده را مطالعه کرده اند.
  • آن را در مدت 28 روز مطالعه کرده اند
  •  آن را خواندند / نگاه کردند / نگاهی به آن انداختند و 23٪ آن را طی یک دوره 28 روزه انجام دادند
  • تراکت های تبلیغاتی به طور متوسط 6 بار دوباره بازدید می شوند.

علاوه بر توانایی آنها در جلب توجه به تجارت ، محصول یا خدمات شما ، بروشورها همچنین:

  • مقرون به صرفه
  • اطلاعات را در تکه های بایتز قرار دهید
  • به شما اجازه می دهد با طراحی آنها خلاق باشید

چه کسی امروز از تراکت های تبلیغاتی استفاده می کند؟

امروزه فقط مروجان باشگاه نیستند که از تراکت های تبلیغاتی استفاده می کنند. مشاغل ، کارآفرینان فردی ، سازمان های غیرانتفاعی و سیاستمداران همه از آنها برای بازاریابی استفاده می کنند.

فهمیدن دلیل آن آسان است. آنها نه تنها راهی مقرون به صرفه برای دریافت پیام های کلیدی به مخاطبان شما هستند ، بلکه می توانند جمعیت های خاص را هدف قرار دهند و خواندن آنها آسان است.

در اینجا فقط چند نمونه از نحوه استفاده از آگهی تبلیغاتی آورده شده است:

  • کافی شاپ ها تراکت هایی را در مناطق شلوغ توزیع می كنند تا مردم را به سمت خود سوق دهند. شامل اطلاعاتی مانند موقعیت مکانی و تخفیف ها باشید.
  • آرایشگاه هایی که خدمات جدید ارائه می دهند اغلب از آگهی های تبلیغاتی استفاده می کنند تا یک پیشنهاد مقدماتی ویژه به گیرنده ارائه دهند.
  • هنرمندان تاتو از مواد تبلیغاتی مانند تراکت ها نه تنها برای تبلیغ فروشگاه و پیشنهادات خود ، بلکه برای نمایش هنر خود استفاده می کنند.
  • سیاستمداران محلی معمولاً از تراکت ها استفاده می کنند تا سیاست های خود را به روشنی اعلام کنند و به رای دهندگان نشان دهند که در جامعه فعال هستند.
  • مربیان شخصی از تبلیغات برای تبلیغ برنامه جدید ،تبلیغات صلاحیت ها و خدمات خود استفاده می کنند.

یک تراکت تبلیغاتی با طراحی خوب هنگام ارتقا business تجارت شما بسیار ارزشمند است. اگر برای برنامه ریزی محتوا و طراحی وقت بگذارید ، اطمینان حاصل خواهید کرد که تراکت از نظر بصری خیره کننده بوده و خوانایی بالایی دارد.

چرا باید از تراکت استفاده کرد؟

دلایل مختلفی وجود دارد که نشانگرها می توانند در ارتقا تجارت ، رویداد ، محصول یا خدمات شما بسیار موثر باشند.

  • روشی مقرون به صرفه برای تبلیغ – آگهی تبلیغاتی روشی مقرون به صرفه برای انتشار پیام برند شماست – چاپ و توزیع آن ارزان است.
  • چرخش سریع – می توان آنها را در مدت کوتاهی چاپ کرد. پیشنهادات جدید یا اخبار مهم را با افرادی که نیاز به دانستن سریع دارند به اشتراک بگذارید.
  • مناسب برای افتتاحیه فروشگاه های جدید – به افراد محلی بگویید که در این نزدیکی فروشگاه باز می کنید. برای معرفی خود به مشتریان از یک تراکت خوش فرم استفاده کنید.
  • ایده آل برای رویدادها – یک رویداد آینده را با اطلاع کوتاه تبلیغ کنید – به عنوان مثال یک جلسه غیر منتظره برای یک حزب سیاسی محلی یا فوتبال خیریه.
  • دیجیتال را کامل می کند – مواد چاپی می توانند در کنار بازاریابی دیجیتال شما کار کنند ، هر کدام پیام دیگری را تقویت می کنند.
  • اندازه گیری موفقیت آسان است – کدهای QR ، URL های خاص و شماره تراکت ها همه می توانند ردیابی شوند ، و این امر را به یک شکل قابل اندازه گیری از بازاریابی تبدیل می کند.
  • بخشی فیزیکی از برند شما – تراکت ها چیزی است که مردم می توانند لمس کنند. مطالب ملموس بازاریابی که در پوشه ای پر از ایمیل گم نمی شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *