چاپ, کارت ویزیت

چرا باید کارت ویزیت داشته باشم؟

علی رغم زندگی در دنیای دیجیتال ، چاپ کارت ویزیت می تواند برای پیشرفت کسب و کار شما حیاتی باشد. این ابزارهای کوچک اما موثر اغلب به مشتری و چشم انداز منتقل می شود و می تواند یک شکل بسیار شخصی از بازاریابی باشد. متأسفانه ، حتی برخی از کارآفرینان از تمام ظرفیت کارت ویزیت استفاده نمی کنند. طبق یک نظرسنجی آنلاین از بیش از 2400 استاد و کارمند توسط دانشگاه کانزاس ، 60 درصد از پاسخ دهندگان اعتراف کردند که کمتر از 10 کارت در ماه توزیع می کنند و فقط 9 درصد از پاسخ دهندگان بیش از 25 کارت را در یک ماه توزیع می کنند.. یک کارت کاملاً منظم و جذاب از نظر زیبایی می تواند تأثیر بهتری نسبت به هر آدرس وب سایت یا حساب شبکه های اجتماعی داشته باشد. باید بدانیم که چرا کارت های ویزیت در عصر دیجیتال امروزی هنوز مهم هستند و چگونه می توان از آنها در برنامه تجاری خود با موفقیت استفاده کرد.

اولین برداشت قابل اطمینان

کارت های ویزیت باید بخشی از معرفی خود شما باشد. این کاغذهای  چشم نواز حاوی کلیه اطلاعات تماس حیاتی مورد نیاز برای جلب توجه مشتری شما و کمک به شما در خاطرات آنها پس از جلسه اولیه است. امروز ، مخاطبین همچنین انتظار کارت های بازرگانی را دارند. آنها می توانند اعتبار و مشروعیت شما را افزایش دهند و احساس بهتری از حرفه ای بودن به مشتری شما بدهند.

ابزارهای بازاریابی مستقیم

هیچ شکل دیگری از بازاریابی موثرتر از ارتباط رو در رو و همراه با یک دست دادن نیست.کارت ها می توانند به هر کجا که بروید همراه شما باشند.تبدیل آنها به ابزاری ضروری برای بازاریابی موبایلی که می تواند روند استقرار و نگهداری مشتریان جدید را برای فرصت های شغلی آینده تسهیل کند.شما هرگز نمی دانید چه زمانی با یک احتمال ارزشمند روبرو می شوید.بنابراین شما همیشه باید آماده باشید. با در دست داشتن یک دسته کارت ویزیت ، همیشه در صورت فرصت ، آماده بازاریابی تجارت خود خواهید بود.

ساختن برندبه کمک کارت ویزیت

آنها به ساختن برند کمک می کنند
کارت های ویزیت یک روش ساده برای ایجاد نام تجاری شما است که به نوبه خود باعث می شود تجارت شما به راحتی شناخته شود. یک کارت موفق باید حاوی آرم ، شعار تبلیغاتی و اطلاعات تماس لازم شرکت شما باشد ، از جمله شماره تلفن ، آدرس وب سایت و ایمیل که به راحتی می توانید با آن تماس بگیرید. به یاد داشته باشید که فقط به این دلیل که کارت شما از کاغذ ساخته شده است ، به این معنی نیست که نمی تواند فن آوری نیز باشد. بسیاری از دارندگان مشاغل اکنون از کدهای QR در کارت های خود استفاده می کنند که می تواند توسط تلفن هوشمند اسکن شود تا مشتریان را به وب سایت مشاغل یا صفحه رسانه های اجتماعی هدایت کند.

مقرون به صرفه بودن کارت ویزیت

یکی از بزرگترین مزایای کارت ویزیت مقرون به صرفه بودن آن است.

مشاغل می توانند کارت های را با هزینه ای کمتر از هزینه تولید انواع دیگر مواد بازاریابی مانند تبلیغات تجاری ، بسته های چاپی و نمونه محصولات چاپ کنند. وقتی قیمت بسیار پایین است و به راحتی می تواند در هر بودجه تجاری جای بگیرد ، چرا همیشه کارت ویزیت را در دست ندارید؟

کارت ویزیت روشی عالی برای کسب و کار با طراحی جلب توجه کننده کسب و کار است.

یکی از بدترین اشتباهاتی که یک صاحب مشاغل می تواند مرتکب شود ، قضاوت نادرست در مورد اهمیت کارت ویزیت با کیفیت برای هویت برند و توسعه تجارت است. این می تواند به عنوان اولین برداشت شما عمل کند و به طور مستقیم منعکس کننده چشم انداز بالقوه و مشتریان به کسب و کار شما باشد. گرچه انکار نمی شود که بازاریابی آنلاین به ابزاری محبوب در میان متخصصان بازرگانی تبدیل شده است ، بازاریابی سنتی هنوز هم قوی است.

چاپ و ارسال کارت ویزیت به همه جای ایران

نوشته های مشابه